|
Taage Laiho The Official Forum
|
| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Sari Newbie
|
Posted: 17.06.2010 21:20 Post subject: Sari |
|
|
Päätin sitten kirjautua tänne foorumille, kun on niin kovin harvalukuinen porukka ja tekstejäkin tulee harvakselleen
Olen siis nelikymppinen savolaisjuurinen naisihminen Varsinais-Suomesta. Perhettä on ja elukoita liiankin kanssa. Perusluonteeltani olen kiero, pervo savolainen melkoinen määritelmä, mutta mitä sitä kiertelemään :lol Minust joko tykkää tai sitten ei.
Harrastuksiin kuuluu vähän kaikkea, käsitöitä, eläinten kanssa touhuamista, , aloitin uudestaan piirrustelun, aiheina on nykyään vampyyrit ja lohikäärmeet. Luen myös paljon aiheeseen sopivaa kirjallisuutta Mielestäni en itte osaa mitään, mutta se kuulunee perusluonteeseeni.
Musiikkimaku on aina ollut vähän sellainen kaikennielevä, mutta viime vuosina olen pitäytynyt enimmäkseen hevipuolella, viimeaikoina kaverin innostamana kuunnellut ahkerasti myös progressiivista heviä.
Pakko tunnustaa, että Kilvestä kuulin ekan kerran vasta 6 vuotta sitten, kun muutin mieheni luo tälle puolelle Suomea. Ja olin myyty välittömästi.
Tässäpä lyhyesti, toivomuksena olisi saada eloa tähän foorumiin  |
|
| Back to top |
|
 |
-Victoria- Old Faithful

Joined: 13 Feb 2006 Posts: 209 Location: Kuljin harhaan, en löydä suuntaa...
|
Posted: 19.08.2010 16:32 Post subject: |
|
|
Tervetuloa! Hienoa saada uusia jäseniä foorumille. Itsekin olen ollut valitettavasti niin kiireinen, etten ole ehtinyt käydä täällä aikoihin. Toivottavasti esim. Ghost Machineryn levyn tiimoilta keskustelu alkaa taas elää täällä!  _________________ **HASTA LA VICTORIA SIEMPRE**
"Loitoten poistut itsestäsi, leijailet ulos mielestäsi
Pakenet aikaa ohikiitävää
Ylläsi sataa kylmää tuulta, uneksit vastausta kuulta
Kunnes jalat maata koskettaa" |
|
| Back to top |
|
 |
|
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum
|