Taage Taage Laiho
The Official Forum

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Sari

Post new topic   Reply to topic    Taage Laiho Forum Index -> Esittelyt - Introductions
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Sari
Newbie

PostPosted: 17.06.2010 21:20    Post subject: Sari Reply with quote

Päätin sitten kirjautua tänne foorumille, kun on niin kovin harvalukuinen porukka ja tekstejäkin tulee harvakselleen Smile

Olen siis nelikymppinen savolaisjuurinen naisihminen Varsinais-Suomesta. Perhettä on ja elukoita liiankin kanssa. Perusluonteeltani olen kiero, pervo savolainen Very Happy melkoinen määritelmä, mutta mitä sitä kiertelemään :lol Minust joko tykkää tai sitten ei.

Harrastuksiin kuuluu vähän kaikkea, käsitöitä, eläinten kanssa touhuamista, Shocked , aloitin uudestaan piirrustelun, aiheina on nykyään vampyyrit ja lohikäärmeet. Luen myös paljon aiheeseen sopivaa kirjallisuutta Smile Mielestäni en itte osaa mitään, mutta se kuulunee perusluonteeseeni.

Musiikkimaku on aina ollut vähän sellainen kaikennielevä, mutta viime vuosina olen pitäytynyt enimmäkseen hevipuolella, viimeaikoina kaverin innostamana kuunnellut ahkerasti myös progressiivista heviä.
Pakko tunnustaa, että Kilvestä kuulin ekan kerran vasta 6 vuotta sitten, kun muutin mieheni luo tälle puolelle Suomea. Ja olin myyty välittömästi.

Tässäpä lyhyesti, toivomuksena olisi saada eloa tähän foorumiin Very Happy
Back to top
View user's profile Send private message
-Victoria-
Old Faithful

PostPosted: 19.08.2010 16:32    Post subject: Reply with quote

Tervetuloa! Hienoa saada uusia jäseniä foorumille. Itsekin olen ollut valitettavasti niin kiireinen, etten ole ehtinyt käydä täällä aikoihin. Toivottavasti esim. Ghost Machineryn levyn tiimoilta keskustelu alkaa taas elää täällä! Cool

"Loitoten poistut itsestäsi, leijailet ulos mielestäsi
Pakenet aikaa ohikiitävää

Ylläsi sataa kylmää tuulta, uneksit vastausta kuulta
Kunnes jalat maata koskettaa"
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Post new topic   Reply to topic    Taage Laiho Forum Index -> Esittelyt - Introductions All times are GMT + 2 Hours
Page 1 of 1

Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum